فرایند پذیرش مقالات

  1. ثبت نام اولیه توسط مؤلف در سامانه و ارسال مقاله
  2. بررسی فرمت نگارش و کامل بودن برگه تعهدنامه و تعارض منافع توسط کارشناس فصلنامه 
    بررسی مقاله و دریافت آن ظرف یک هفته توسط دبیر اجرایی
  3. ارجاع مقاله به سردبیر و در صورت نداشتن ایراد، نهایتاً ارجاع مقاله به داوران
  4. پرداخت هزینه بررسی اولیه جهت ارسال مقاله به ارزیاب
  5. ارزیابی مقاله توسط داوران و دریافت نتایج داوری
  6. جمع‌بندی و اعلام تصمیم توسط سردبیر فصلنامه
  7. در صورت عدم پذیرش و رد مقاله، به نویسندگان اطلاع رسانی خواهد شد و چنانچه مقاله نیاز به صلاح داشته باشد، جهت اصلاح به مؤلف ارسال خواهد شد و مؤلف ملزم به اصلاح مقاله در مدت دو هفته خواهد بود.
  8. ارزیابی مجدد مقاله اصلاح شده توسط داوران در مدت دو هفته و در صورت پذیرش به مرحله ویرایش ارسال خواهد شد.
  9. پس از انجام ویرایش ادبی و فنی، درنهایت مقاله در نوبت انتشار قرار می­‌گیرد و چاپ خواهد شد.

 

هزینه داوری و چاپ مقاله مبلغ 900/000  تومان است.

  • هزینه بررسی اولیه 200/000 تومان (شامل کلیه مقالات پذیرفته شده و پذیرفته نشده) است.
  • هزینه ثانویه 700/000 تومان (شامل هزینه صفحه آرایی و ویراستاری) است.

 

خواهشمند است قبل از ارسال مقاله، به منظور تسریع در فرآیند ارزیابی به نکات زیر توجه نمایید، عدم دقت به این موارد موجب تأخیر در فرآیند ارزیابی مقاله خواهد شد.

- لطفاً قبل از ارسال مقاله قسمت راهنمای نویسندگان را به دقت مطالعه و مقاله خود را براساس شیوه‌نامه فصلنامه تنظیم فرمایید.

- مسئولیت حفظ حقوق دیگر مؤلفان به­ عهدة نویسندۀ مسئول است و با او تماس گرفته و مکاتبه خواهد شد.

- لازم است نویسنده مسئول مقاله (الزامی است که  نویسنده مسئول با ایمیل خود در سامانه ثبت نام کرده باشد) در ثبت کردن نام و مشخصات خود و دیگر نویسندگان در سامانه دقت فرماید.

- نویسنده مسئول موظف است هنگام ارسال مقاله، فایل اسکن شده فرم  تعارض منافع، فرم حق تألیف و تعهدنامه که توسط همه نویسندگان امضاء شده باشد در سامانه بارگذاری کند.