- ثبت نام اولیه توسط مؤلف در سامانه و ارسال مقاله
- بررسی فرمت نگارش و کامل بودن برگه تعهدنامه و تعارض منافع توسط کارشناس فصلنامه
بررسی مقاله و دریافت آن ظرف یک هفته توسط دبیر اجرایی
- ارجاع مقاله به سردبیر و در صورت نداشتن ایراد، نهایتاً ارجاع مقاله به داوران
- پرداخت هزینه بررسی اولیه جهت ارسال مقاله به ارزیاب
- ارزیابی مقاله توسط داوران و دریافت نتایج داوری
- جمعبندی و اعلام تصمیم توسط سردبیر فصلنامه
- در صورت عدم پذیرش و رد مقاله، به نویسندگان اطلاع رسانی خواهد شد و چنانچه مقاله نیاز به صلاح داشته باشد، جهت اصلاح به مؤلف ارسال خواهد شد و مؤلف ملزم به اصلاح مقاله در مدت دو هفته خواهد بود.
- ارزیابی مجدد مقاله اصلاح شده توسط داوران در مدت دو هفته و در صورت پذیرش به مرحله ویرایش ارسال خواهد شد.
- پس از انجام ویرایش ادبی و فنی، درنهایت مقاله در نوبت انتشار قرار میگیرد و چاپ خواهد شد.
هزینه داوری و چاپ مقاله مبلغ 900/000 تومان است.
- هزینه بررسی اولیه 200/000 تومان (شامل کلیه مقالات پذیرفته شده و پذیرفته نشده) است.
- هزینه ثانویه 700/000 تومان (شامل هزینه صفحه آرایی و ویراستاری) است.
خواهشمند است قبل از ارسال مقاله، به منظور تسریع در فرآیند ارزیابی به نکات زیر توجه نمایید، عدم دقت به این موارد موجب تأخیر در فرآیند ارزیابی مقاله خواهد شد.
- لطفاً قبل از ارسال مقاله قسمت راهنمای نویسندگان را به دقت مطالعه و مقاله خود را براساس شیوهنامه فصلنامه تنظیم فرمایید.
- مسئولیت حفظ حقوق دیگر مؤلفان به عهدة نویسندۀ مسئول است و با او تماس گرفته و مکاتبه خواهد شد.
- لازم است نویسنده مسئول مقاله (الزامی است که نویسنده مسئول با ایمیل خود در سامانه ثبت نام کرده باشد) در ثبت کردن نام و مشخصات خود و دیگر نویسندگان در سامانه دقت فرماید.
- نویسنده مسئول موظف است هنگام ارسال مقاله، فایل اسکن شده فرم تعارض منافع، فرم حق تألیف و تعهدنامه که توسط همه نویسندگان امضاء شده باشد در سامانه بارگذاری کند.